7 d’ag. 2007

un més

Be fa pocs dies que ja he començat vacances, i un dels pensaments que jo he fet, dels que es solen fer en aquestes dates, es mirar d'escriure més sovint al meu blog.

No he escrit gaire en aquest blog, o almenys el que jo considero un mínim acceptable, i no tinc clar si algun dia ho faré, però aquest estiu ho provaré.

Un altre proposit que em faig respecte al blog, és mirar de parlar d'altres coses que no sigui només política local de Molins, ja que fins ara és el que he fet.

Mai se sap poder només penjo aquest article. En tot cas si algu llegeix aquest blog aquest estiu ho podrà comprovar.

Igualment hi haurà una qüestió tecnica que pot influir a una actualització regular, que és tenir possibilitats de conectar-me a internet. I de moment ja he comprovat que em serà bastant complicat, per tant, poder trigueu en veure escrits, i en tot cas ja explicaré coses quan em sigui possible.