18 de març 2011

MIREM AL FUTUR, ANEM ENDAVANT


Demà serà un dia molt especial per mi, la meva presentació pública com a candidat a l’Alcaldia de Molins de Rei, la vila que m’ha vist créixer, la vila que m’estimo i pel qual treballo i treballaré amb il·lusió i compromís.

Una celebració d’aquestes característiques, s’ha de fer convidant a tothom a participar-hi, i és per això que hem triat un format obert i proper, un acte al carrer, a la plaça del mercat, un acte senzill però per mi, de molta importància i amb una gran càrrega emotiva.

Em sento satisfet de poder comptar amb el suport de l’Oriol Pujol, que m’acompanyarà i em farà costat, així com també amb tots els companys de partit i amics que m’acompanyen diàriament en el projecte de CiU que jo encapçalo i pel que tots treballem.

Demà a les 12, us espero! A la plaça del mercat.

A CiU Molins de Rei, Mirem al futur, anem endavant!!!